Smarkside: PANDEMIA

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Vastaa Viestiin
FDR
Upper Midcarder

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja FDR »

Tämä voi olla TAPPAVIN TAUTI TAUTIEN HISTORIASSA. Jos emme toimi nopeasti, voi tässä olla läsnäolomme NOPEASTI LOPPUNUT.

Koska hiljaisuus ei vetele tässä VAUHTITILANTEESSA, ehdotan että lynkkaamme INKFISHin.

Tämä on tehtävä NOPEASTI sillä tämän mahtitapahtuman menestys VOI LOPPUA NOPEASTI

Ääni: Inkfish

J00nas
Lower Midcarder

Viesti Kirjoittaja J00nas »

Hiljaiset pierut on pahimpia, joten luulen, että hiljaiset kanssaeläjät ovat sitä myös.

ÄÄNI: Inkfish

saunassa tuijottaa
Midcarder

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Be yourself or go FACK YOURSELF

liimaa pääsi viemäriin

Tom_Killer89
Midcarder

Viesti Kirjoittaja Tom_Killer89 »

Jahas kyllä se on pakko alkaa lynkkaamaan muuten tässä kuollaan kaikki ja pian. Sori mutta ääneni menee ÄÄNI:Inkfish
Viimeksi muokannut Tom_Killer89, 07 Huhti 2020, 21:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Mr. Off
Main eventer

Viesti Kirjoittaja Mr. Off »

Hmm. En ole aivan varma tästä inkfishin lynkkaamisesta, mutta hiljaisuus on kyllä epäilyttävää. Tässä nyt ei aleta palkitsemaan turpa kiinni olemisesta, on aika toimille ja vähän äkkiä. Toki omalla multilahjakkuuksillani ja taiteellisella visiollani tulen selvittämään tämän paskan ennemmin tai myöhemmin. Tässä vaiheessa parempi kuitenki hutkia ja sitten tutkitaan, miten meni!

Inkfish
Midcarder

Viesti Kirjoittaja Inkfish »

Ainut syypää tähän kaikkeen on Chris Jericho, eikä kukaan muu! En minä, vaan ainoastaan Chris Jericho! Hän on naamioitunut tänne muiden joukkoon ja yrittää lynkata meidät yksi kerrallaan! Älkää äänestäkö minua, vaan etsitään Jericho yhdessä!

PeeTseta
Main eventer

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Minustakin tämä hiljaisuuden perusteella lynkkaaminen on huono idea. Ollaan kuitenkin menossa vasta iltapäivässä, joten en ala lynkkaamaan ketään ilman kunnon todisteita. Minusta kaikkien kannalta reiluin menetelmä olisi yksinkertaisesti arpoa lynkattava, se lisäisi yllättävyyttä.
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

saunassa tuijottaa
Midcarder

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

FUCK BRIAN BLAIR
liimaa pääsi viemäriin

PeeTseta
Main eventer

En ole tyyppi joka menee ryhmäpaineen mukana vaan kuljen mieluummin omia polkuja ja mahdollisesti keksin polkuja, joita kukaan ei ajatellut. Inkfish päätyy lynkattavaksi, kyllä, mutta en itse häntä äänestä. Los Pebbels selvästi haluaa kuolemaa, joten kaiken logiikan mukaan hän olisi tartuttaja, joka käytti hyväkseen Inkfishin hiljaisuutta. Tämä logiikka on omaa logiikkaani ja uskokaa minua, olen oikeassa.

ÄÄNI: Los Pebbels
Last.fm
Youtube

Saimou
Main eventer

Viesti Kirjoittaja Saimou »

JOKO LYNKATAAN?? Muistakaa Saunassa tuijottaa jos tauti jatkaa leviämistä, mutta parempi KÄYDÄ JO VITTU TOIMEEN JA PÄITÄ PÖLKYLLE.

ÄÄNI: Inkfish

kenitys
Main eventer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenitys »

"Chris Jericho.... Se on Chris Jericho. Chris Jericho on kasa paskaa. Tämä kaikki on Chris Jerichon syytä... Hänen takiaan kaikki on pielessä. Chris Jericho on saastainen pelle."

Inkfish on ollut suurimman osan päivästä täysin hiljaa omassa nurkkauksessaan areenalla, ja se on herättänyt 14 muun jäljellä olevan painijan huomion. Jos joku on täysin hiljaa eikä osallistu keskusteluun ollenkaan, hän on joko helvetin sairas tai haluaa salaa heidät kaikki päiviltään. Kumpikaan ei ole hyvä vaihtoehto, joten kaikkein turvallisinta on vain äänestään Inkfish lynkattavaksi. Muun muassa Los_Pebbels ja Saimou ovat erityisen aktiviisina lynkkaamassa Inkfishiä - tosin varsinkin Saimoun kohdalla näyttää siltä, että hän haluaa vain päästää jonkun epäilyttävän hahmon päiviltään.

"LYNKATAAN JO JOKU SAATANA! MITÄ TE VIELÄ ODOTATTE", Saimou karjuu muulle porukalle.

Samalla vaikuttaa siltä, että Inkfish on herännyt omassa nurkkauksessaan.

Hetkinen.

Mitä?

Lynkataan?

Hänet?

EI JUMALAUTA KÄY PÄIKSEEN!

Inkfish nousee seisomaan, riisuu silmälasinsa ja katsoo koko porukkaa nyt kuin sairas vanha mies vain voi katsoa.

"ETTEKÖ TE SAATANAN IDIOOTIT TAJUA! TÄMÄ ON CHRIS JERICHON SYYTÄ! CHRIS JERICHO ON HELVETINMOINEN NILKKI, PASKANTÄRKEÄ PELLEILIJÄ! MINÄ PUOLUSTAN LINDA MCMAHONIN KUNNIAA HAUTAAN SAAKKA, JA TE ETTE TAJUA ETTÄ PELAATTE CHRIS JERICHON PUSSIIN."

Päivänselvää kulkutautipotilaan puhetta. Miksi helvetissä se hourailee Chris Jerichosta tauotta? Koko porukka päättää yhteistuumin, että nyt on tullut aika päästää Inkfish päivlltään. Muutama näytää tosin hieman epäileväiseltä, ja PeeTseta yrittää esittää eriävän mielipiteen, mutta häntä ei kuuntele kukaan. Se on menoa nyt.

On vain yksi kysymys: Miten? Kukaan ei halua koskea Inkfishiin pitkällä kepilläkään - tai ehkä juuri ja juuri pitkällä kepillä. Puolentoista metrin turvaväli on pidettävä ehdottomasti tähän todennäköisesti sairaaseen yksilöön...

*KLONK*

Joku on heittänyt Inkfishiä isolla kivellä päähän. Mistä sellainen on löytynyt, jääköön arvoitukseksi. Nyt Inkfish on tuupertunut maahan, eikä voi yskiä tai aivastella kenenkään päälle. Silloin porukan urhein jäsen uskaltaa kävelle lähelle häntä. Ei kuitenkaan lähelle kasvoja, joista sairaan miehen hönkäisyt eivät voi tulla lähelle. Yksi porukasta asettuu seisomaan mahaallaan tajuttomana makaavan Inkfishin päälle, nappaa tämän molemmista jaloista kiinni... JA ALKAA VÄÄNTÄÄ INKFISHIÄ KUIN WALLS OF JERICHOSSA KONSANAAN! "Ei, ei se ole Walls of Jericho, se on Liontamer", joku näsäviivsas smarkki nyt kommentoisi, ja on tietenkin täysin oikeassa, koska Inkfishin ruho on väännetty lähes pystysuoraan asentoon tässä tappavassa otteessa! Muut katsovat ihaillen vierestä, kun Inkfishin selkäranka taipuu ja...

*RAKS*

Ei taivu enää. Inkfishin selkäranka on katkennut. On päivänselvää, että hänestä ei pääse enää ensimmäistäkää hönkäystä. Inkfishin keho lojuu liikkumattomana areenan lattialla, ja silloin joku uskaltautuu nappaamaan maasta hänen housuistaan tippuneen henkilökortin. Inkfish oli...

► Näytä spoileri

No voihan paska.

Mutta ei auta kuin jatkaa eteenpäin. Kyllä he vielä oikeasti sairaat yksilöt tältä areenalta löytävät. Sitä ennen on kuitenkin uusi yö. Pitää toivoa, että kenellekään ei käy yön aikana yhtä huonosti kuin Kenitykselle.

"ÄLÄPÄS SINÄ PASKAHOUSU, ÄIDINNUSSIJA, MILLENNIAALIPELLE LUULE MENEVÄSI YHTÄÄN MIHINKÄÄN! NYT SELVITETÄÄN, OLETKO OIKEASTI NIIN TERVE KUIN VÄITÄT OLEVASI!"

Juuri kun Enska on poistumassa areenan aukiolta omaan huoneeseensa, joku nappaa pää punaisena huutaen hänen niskastaan kiinni suojahansikkaalla suojatulla käsineellä ja lähtee raahaamaan häntä kummalliseen, 80-lukulaisen näköiseen "tutkimushuoneeseen". Näyttää siltä, että Enskalle on luvassa paljon pidempi yö kuin kaikille muille...

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (perjantai) kello 20 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä. Enska on vangittu yöllisiin tutkimuksiin eikä voi käyttää erikoiskykyjään.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

kenitys
Main eventer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenitys »

"Mitä helvettiä?"

Se on ensimmäinen ajatus kaikkien paikalla olleiden painijoiden mielessä, kun he heräävät yöuniltaan, tajuavat että yksi puuttuu joukosta ja kävelevät Los_Pebbelsin huoneeseen. Etukäteen porukka on varautunut siihen, että Pebbels saattaa olla omassa huoneessaan kuolleena tappavaan tautiin, mutta tämä on jotain muuta. Tämän on pakko olla jotain muuta.

Los_Pebbelsillä ei nimittäin ole päätä kehossaan ollenkaan. Joku on repinyt yön aikana hänen päänsä irti, tökkäissyt sen huoneessa olevan sängynrungon pylvääseen ja jättänyt Pebbelsin ruumiin vuotamaan verta. Huoneen lattia lainehtii verestä. Näky ei ole kaunis, eikä tämän tehnyt henkilö ole sitä selvästi tavoitellutkaan.

Vaikka kukaan ei haluaisi viettää yhtään hetkeä kauempaa enää Pebbelsin huoneessa, joku uskaltautuu silti kaivamaan hänen povitaskustaan henkilökortin. Se kertoo, että Los_Pebbels oli...
► Näytä spoileri
Voihan saatanan saatana.

Kaikki jäljellä olevat 13 henkeä kokoontuvat hetken päästä areenan aukiolle pohtimaan tilannetta. Mitä tämä tarkoittaa? Miten joku terve voi yhtäkkiä olla kuollut? Voiko tämä tauti olla niin kamala, että se sajaa ihmiset repimään toisiltaan päät irti? Mikä tauti voi oikein olla sellainen? Mitä se tarkoittaa käytännössä? Kysymyksiä on niin paljon, ettei kukaan osaa vastata niihin järkevästi. Selvää on kuitenkin se, että heitä on jälleen yksi vähemmän ja että heidän on äkkiä löydettävä heidän henkeeän uhkaavat henkilöt, jotta tämä piina olisi ohi.

Juuri kun porukka on valmis äänestämään, he huomaavat jälleen areenan seinällä olevan lapun. Se ei ole sama kuin eilen, mutta viesti on tuttu.

"Enska on terve", lapussa lukee.

Nyt on PÄIVÄ. Hengissä olevia äänestyskelpoisia on 13, joten lynkkaukseen tarvitaan 7 ääntä. Jos kukaan ei saa vaadittua äänimäärä, ketään ei lynkata. Aikaa äänestää ja keskustella maanantaihin klo 12 saakka. Tsekatkaa päiväohjeet säännöistä, jos on vielä epäselvyyksiä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Kana
Main eventer

Viesti Kirjoittaja Kana »

Minä tiedän kaiken, Wanhus. Paitsi sen, mihin olet piilottanut niitä...
Russon kana:
100 g broilerin rintafileitä (maustamaton)
600 g voita
10 kpl valkosipulinkynttä
3 rkl sitruunankuoriraastetta
2 hl vehnäjauhoja
2½ hl korppujauhoja
10 rkl valkopippuria
2 kpl strutsinmunaa

PeeTseta
Main eventer

Täytyy kyllä myöntää, että kyllä tuo pää näytti aika komealta tuossa tolpan nokassa, vaikka en toki kenellekään mitään pahaa halua. Mietin vain, että mitäs me tuolle ruumiille tehdään? Huone ainakin pitää eristää. Minulla on ollut tässä aikaa miettiä eilistä lappua ja tuota uutta ja olen tullut siihen lopputulokseen, että tuo lappu kertoo totuuden. Jos muistaa niin tarkkaan milloin on viimeksi sairastanut, on luonteeltaan niin tarkka, että ei mitään tartuntatautia saa. Toki kaikki tämä voi olla puhdasta savuverhoa, ken tietää.
Last.fm
Youtube

Kana
Main eventer

Ihmiset täällä ovat mukavia, mutta puhuvat liian vähän...

PZ, minun on pakko olla kanssasi samaa mieltä. Luotan tuohon lappuun, ja luotan siihen, että Enska tosiaan on terve.
Mutta Wanhus, mikä on sinun suhteesi uhriin? Tiedätkö hänestä jotain, mitä me muut emme tiedä?

Ja tänäkään yönä ei kukaan kuollut siihen niin sanottuun tautiin... onko koko tautia edes olemassa? JA MISTÄ TÄÄLTÄ SAA HELPOTUSTA OLOONSA? AAAAAAAAAAAAAAH!
Russon kana:
600 g voita
2 hl vehnäjauhoja
2½ hl korppujauhoja
10 rkl valkopippuria
2 kpl strutsinmunaa

LostHardyBoy
Main eventer

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy »

Ei helvetti, ei saatana. Olipa irvokas näky tuo Peblesin ruumis. Itselläkin luottamus tuohon lappuun kasvaa, vaikka edelleen sen mystisyys kivistää. Toivotaan että se on oikeassa.

Mitä Peblesiin tulee... En nyt halua ketään hangoin ja terävin kepein lähteä jahtaamaan, mutta PZ totesi eilen hänen haluavan mahdollisesti kuolemaa. Joten voisiko... Toisaalta taas, Kana ja Saunassa tuijottaa ovat olleet koko täällä olomme ajan todella agressivisia...

Wanhus
Main eventer

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Kana, jos haluat niitä, niin tule hakemaan! En usko sinulla olevan siihen nyt tarvetta.

Joukossamme taitaa olla jotain tautiakin pahempaa - ihminen, joka repii päitä irti. Ei mikään tauti tee tuollaista.

Uskon lapun sisällön, että Enska on terve, mutta voihan olla että Enska on tappaja. Mistä voimme tietää? Hän on voinut käydä repimässä Pebbelsin pään ja kirjoittaa tuon lapun, että näkisimme hänet hyvässä valossa.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

LostHardyBoy
Main eventer

Näkikö kukaan tuliko Enska aamulla siitä tutkimushuoneesta johon hänet lukittiin illalla?

FDR
Upper Midcarder

Viesti Kirjoittaja FDR »

Tämähän on aivan PÄÄTÖNTÄ! Aivan uskomattoman BRUTAALIA BRUTAALIUDEN HISTORIASSA! Wanhus on erittäin HÄMMENTÄVÄ!

Tom_Killer89
Midcarder

Viesti Kirjoittaja Tom_Killer89 »

Ooh miten brutaalia. Pää paalun nokassa kuulostaa kyllä aika Russolta edelleen ja Enskan poissa olo mietityttää minua kovasti. Kanan ja Wanhuksen epäpyhä liitto kyllä kummastuttaa vietävästi jotain vispilänkauppaa tässä on meinaavatko he tappaa meidät kaikki kun nukumme? Perhana eihän tästä tule mitään kyllä meidän pitää selvittää Pebbelsin kohtalo.

Kana
Main eventer

Koska aika on rajallista ja me kaikki vanhenemme, kunnes haihdumme pois, annan ääneni.
Olen kuitenkin valmis muuttamaan ääntäni, jos perustelusi ovat tarpeeksi hyvät, FDR.
Mitä sinä teit viime yönä?

ÄÄNI: FDR
Russon kana:
600 g voita
2 hl vehnäjauhoja
2½ hl korppujauhoja
10 rkl valkopippuria
2 kpl strutsinmunaa

FDR
Upper Midcarder

Viesti Kirjoittaja FDR »

Ai mitä tein VIIME YÖNÄ? No tietenkin näin MAHTAVINTA UNTA kaikkien UNIEN HISTORIASSA! Minulla ei ollut vuoroa, joten otin AIVAN USKOMATTOMAN mukavat tirsat, Kana sinä senkin itsekäs paska!

Mr. Off
Main eventer

Viesti Kirjoittaja Mr. Off »

Los_Peblesin kohtalo on kerrassaan barbaarinen! Olen itse showmies henkeen ja vereen, mutta päässä paalussa ei ole mitään glamouria. Tällä hetkeä tautia enemmän pelottaa päitä irti repivä peto, mutta mitä nopeampaa tauti kitketään joukostamme, sitä nopeampaa pääsemme HELVETTIIN TÄSTÄ KEILAHALLISTA!

Kana ja PZ ovat omaan makuuni liiankin innokkaita. Onko heillä juonia? Onko Kanan ja Wanhuksen pieni kitinä lavastettua? Tai Kanan ja FDR:n? Helvetti pojat alan olla vainoharhainen. KUKA TAPETAAN?

LostHardyBoy
Main eventer

Kana on kyllä epäilyttävän kärkkäästi äänessä koko ajan. Nyt pitäisi ottaa rauhassa ja miettiä miten helvetissä tästä selvitään. Toisaalta taas, J00nas on ollut taas epäilyttävän hiljaa.

Kana
Main eventer

Minä olen selvinnyt jo ajat sitten, ja sehän se ongelma tässä onkin!

Hyvä on, FDR. Perun ääneni, koska minulla ei ole vielä varsinaista syytä epäillä sinua, mutta toivottavasti olemme pian viisaampia tai muuten porukkaa on pakko listiä umpimähkään.

VAIHDETTU ÄÄNI: -
Russon kana:
600 g voita
2 hl vehnäjauhoja
2½ hl korppujauhoja
10 rkl valkopippuria
2 kpl strutsinmunaa

Vastaa Viestiin