Smarkside: PANDEMIA

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Vastaa Viestiin
Enska
Ylläpitäjä
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Enska »

Lost Hardy Boy, jos tietäisin, mitä minulle tapahtui viime yönä, kertoisin sen heti.

Tällä hetkellä tiedän vain kaksi asiaa. Yksi. Minä olen terve. Kaksi. Joku tai jokin irrotti tuttavamme pään, koska mikään tauti tällä planeetalla ei aiheuta moista oiretta kenellekään potilaalle.

Lisäksi tiedän myös sen, että voin fyysisesti hyvin. Henkisesti olen 23,76-prosenttisesti poissa tolaltani, koska joku hyökkäsi kimppuuni eilen. Mikä? Kuka? Sitä me emme voi tietää.

Ehdotan, että eristäydymme nyt kukin omiin oloihimme ja seuraamme tarkasti, ilmaantuuko joillakuilla oireita. Samalla meidän on syytä pitää mahdollista murhaajaa silmällä.

En siksi äänestä ketään, sillä minulla ei ole riittävästi todisteita niin kohtalokkaaseen tekoon.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

PeeTseta
Main eventer

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Minulla ei ole hajuakaan, kenelle annan tällä hetkellä ääneni, sillä kaikki käyttäytyvät vähintäänkin omituisesti, mikä on toki hyvä asia, sillä omituiset ratkaisut ovat hyviä katsojaluvuille. Harmi, että kukaan ei älynnyt laittaa tänne tv-kameraa. Voisimme nimittäin kääriä siitä hyvät rahat.
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

LostHardyBoy
Main eventer

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy »

Peetseta vaikuttaa jopa nauttivan tästä tilanteesta. Voisiko hän olla tartuttaja ja koko homma on kieroa piilokameraa? Vähintäänkin epäilyttävää. Tässä vaiheessa, kun suurin osa meistä on vielä terveenä kylmä fakta on, että yhden uhraamalla voimme suojella muita.

Ääni: PeeTseta

Tom_Killer89
Midcarder

Viesti Kirjoittaja Tom_Killer89 »

LostHardyBoy puhuu kyllä asiaa mielestäni. PeeTseta on muutenkin ottanut asiat vähän turhan lunkisti. Joku tässä nyt pitää lynkata Kanan ja PeeTsetan välillä pähkäiltyäni.
Ääni:PeeTseta

Enska
Ylläpitäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enska »

Huomauttaisin, ettei tällaisessa tilanteessa ole syytä panikoida, tehdä liian nopeita johtopäätöksiä vailla pitäviä tai edes suuntaa antavia todisteita ja yhtyä yleiseen mielipiteeseen, joka alkaa salakavalasti muistuttaa faktaa, vaikkei sitä olisi.

En tiedä, onko PeeTseta terve vai sairas, mutta ainakin hän janoaa rahaa, ja mitä hän rahalla kuolleena tekisi?
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

PeeTseta
Main eventer

Raha on vahva motivaattori mutta niin on myös viihde. Ne on kaksi asiaa minkä takia showpainia tehdään. Jos ne molemmat yhdistyy niin tuloksena on parasta kamaa ikinä, minulla on todisteita siitä, että tämä toimii, uskokaa minua. Enkö eilenkin puolustanut sitä jonka te joukkomielialalla halusitte lynkata? Ja Pebbelsin suhteen se tolppa oli lähinnä kiinnostava juttu, ei niinkään se julma näky. Ajattelin vain, että jos me täältä elävinä selvitään, eikö olis parempi kaikille, että tehtäis siinä sivussa vähän tuohtakin? Siksi minä näitä juttuja mietin.

LHB on herättänyt epäilykseni, mutta Kanan outo käytös myös herättää ihmetystä.

ÄÄNI: Kana
Last.fm
Youtube

Kana
Main eventer

Viesti Kirjoittaja Kana »

Jos te viihdettä kaipaatte, niin minä kyllä tarjoan sitä! Kertokaa vain kuinka korkealta hyppään.

Vaikka ensimmäisellä kerralla menikin pieleen, hiljaisuus on edelleen epäilyttävää. Siksi olen edelleen sitä mieltä, että varjoissa piileskelijät tulisi lynkata - tässä tapauksessa J00nas. Toisaalta epäilyä herättää myös se, että LHB aikoi ensin ottaa rauhassa annettuani äänen FDR:lle, mutta heti seuraavassa lauseessa on itse hankkiutumassa eroon PZ:sta ilman sen suurempia perusteluita! Sitten on toki myös Tom, joka lähti heti innoissaan mukaan LHB:n juoneen. Entä jos te KAIKKI olette vastuussa siitä, mitä edellisenä yönä tapahtui?

Siihen te kaikki ainakin olette syyllisiä, että täällä ei osata pitää hauskaa! Eikö kukaan tuonut mukanaan edes alkoholia? Eihän täällä ole kuin yksi Guinness, ja sekin on jo liian kuiva minun makuuni.

VAIHDETTU ÄÄNI: J00nas
Russon kana:
100 g broilerin rintafileitä (maustamaton)
600 g voita
10 kpl valkosipulinkynttä
3 rkl sitruunankuoriraastetta
2 hl vehnäjauhoja
2½ hl korppujauhoja
10 rkl valkopippuria
2 kpl strutsinmunaa

Tom_Killer89
Midcarder

Kana jos haluaisin että täällä tippuisi porukkaa niin olisin sen tehnyt jo. Minulla on kaksi kaveria jotka voisivat tuhota teidät kaikki ja tuotteen kuin tuotteen alta aika yksikön jos vain saisin puhelimen käsiini. Mutta haluan vain selvitä täältä ja tuottaa hyvää televisiota tulevaisuudessa.

Helsing#65
Main eventer

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Minä en nyt kyllä yhtään tiedä, että mitä täällä pitäisi tehdä. Toisaalta ketäpä minun mielipiteeni edes kiinnostaa? Sen vain tiedän, että kauhea on tämä tilanne, karanteeni ahdistaa ja pelottaa minua kovasti jätkät. Vielä jos täällä joukossa joku oikeasti haluaa meidät kaikki tartuttaa.

Niin ja tosiaan, opiskellessani opin, että ne jotka eniten syyttelevät muita ja vakuuttavat syyttömyyttään, ovat luultavasti niitä pahoja tyyppejä. Kana ja LHB ovat kummatkin kyllä vähän turhan äänekkäitä. Mutta en toisaalta haluaisi ketään lynkatakkaan ilman kovia todisteita. Syyttömiä kaikki minun silmissäni ovat ennen kuin toisin todistetaan!
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Saimou
Main eventer

Viesti Kirjoittaja Saimou »

Ei helvetti, väkivallan ymmärrän ratkaisuna, mutta pään repiminen irti oli jo vähän liikaa. Epäilisin erästä fanipostia lähettänyttä suomalaiskatsojaa, mutta hän ei todistetusti piilottele areenalla! Kaksi hevonvitun kuollutta samana hevonvitun yönä...

Mutta ei kahta ilman kolmatta JA TAAS MENNÄÄN. Haluatte lynkata hänet kuka on hiljaa? Saunassa tuijottaa ei ole sanonut sanaakaan yön jälkeen! Perkeleen kamelikauppias varmaan kuvitteli että unohtaisin jos hän ei avaa suutaan - no parempi onkin ettei avaa suutaan ja pärski tautipaskaa päällemme!!

Ääni: Saunassa tuijottaa

Mr. Off
Main eventer

Viesti Kirjoittaja Mr. Off »

Helvetti pojat, sekopäistä settiä. Olisin valmis tappamaan kenet vaan, jos se tarkottaisi, että pääsisin HELVETTIIN tästä maasta, mutta kenet? Täällä on heitelty monien nimiä, mutta heillä tuntuu olevan jotain keskinäistä beeffiä. Ketä helvettiä tässä pitäisi äänestää?

kenitys
Main eventer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Ei tästä selvyyttä tule.

Kaikki 13 hengissä olevaa tuijottelevat toisiaan turvavälin etäisyydellä toisistaan ja miettivät, mistä helvetistä oikein on kyse. Los_Pebbelsin pää on revitty irti... Pää... Irti. Mikä tauti voi muka aiheuttaa sellaisen kohtalon? Ei mikään. Tässä on kyse nyt jostain vielä paljon sairaammasta kuin tarttuvasta taudista. Enää puuttuisi vain se, että joku olisi paskantanut Pebbelsin kaula-aukkoon, mutta onneksi niin sairaita yksilöitä ei tässä maailmassa ole.

Mutta jos Pebbelsiä ei olekaan tappanut tauti, niin mikä sitten? Ja onko tautia ollenkaan, kun kukaan ei ole Kenityksen jälkeen kuollut siihen? Mitä jos diagnoosi Kenityksen kuolemasta olikin väärä?

Päivän aikana syytöksiä heitellään suuntaan ja toiseen. PeeTseta näyttää olevan tilanteesta liian innoissaan, ja se epäilyttää. Kanan silmät harittavat ja suu käy, mutta ulosanti on niin epäselvää ja vaihtelee jatkuvasti, ettei kukaan ota siitä tolkkua. J00nas, Merovingi ja saunassa tuijottaa ovat aivan hiljaa. Sekin tuntuu hämmentävältä.

Lopulta aika loppuu. Kukaan ei saa enemmistöä äänistä, joten ketään ei lynkata tänään. Ehkä parempi niin. On hyvä nähdä, mitä seuraava yö tuo tullessaan. Sen jälkeen kaikki ovat jälleen paljon fiksumpia - ja toivottavasti yhä hengissä.

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (tiistai) kello 12 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

kenitys
Main eventer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Jos hengissä olevat painijat luulivat viime aamun näyn olleen sairainta, mitä he ovat eläessään nähnyt, se oli väärä luulo. Los_Pebbelsin revitty pää on pientä verrattuna näkyyn, joka odottaa J00naksen huoneessa.

J00nasta on ensin vaikea tunnistaa ollenkaan omaksi itsekseen, koska hänen ihonsa on revitty kokonaan pois hänet päältä. Nahkanriekaleet on levitelty pitkin huonetta, verta on kaikkialla ja J00naksen ruumiista on jäljellä vain lihassäikeitä ja luuta. Hyi helvetti.

J00nas on siis kirjaimellisesti revitty paljaaksi, revitty niin pahasti, ettei jäljellä ole mitään... J00naksen kasvoja koristaa kammottava irvistys vain todisteena siitä, että tuskin mikään ihmiskunnan historiassa saattaa olla kivuliampaa kuin se, että joku hyökkää kimppuusi ja alkaa repiä nahkaasi päältäsi. J00naksen huoneessa seisovat 10 painijaa pudistelevat päätään kauhusta. Kuka helvetin sairas ihminen voi tehdä noin toiselle?

Niin, sairas... Liittyykö tämä ihmisten brutaali murhaaminen sittenkin jollain tavalla areenalla riehuvaan kulkutautiin, joka on tappanut Kenityksen? Vai onko näiden hirveiden murhatöiden takana vain joku henkisesti täysin epätasapainoinen yksilö?

Kuka helvetti repii toiselta ihon päältä?

Tätä vastausta joudutaan pyörittelemään vielä pitkään, mutta ennen sen ratkaisemista on selvitettävä, kuka J00nas oikein oli. Joku uskaltautuu poimimaan maassa lojuvan henkilökortin, joka paljastaa, että J00nas oli

► Näytä spoileri
Kymmenen huoneessa olevaa henkilöä nostavat kunnioituksesta Gangrelin työsaappaat puoliksi kattoon ja jättävät sitten tämän kauheuden taakseen.

Vasta käytävällä he tajuavat kuitenkin jotain vielä kamalampaa.

Heitä on jäljellä vain 10. Nukkumaan käydessä heitä oli 13. Missä ihmeessä on kaksi muuta J00naksen lisäksi? Porukka alkaa laskea, keitä joukosta puuttuu, ja silloin he tajuavat, että Saimouta ja Mr. Offia ei näy missään. Porukka kävelee ensin Mr. Offin huoneeseen ja huojentuu huomatessaan, että siellä ei ole ketään. Ehkä Mr. Off on vain kadonnut porukasta matkalla? Ehkä hän odottaa heitä jo aukiolle? Ennen sinne palaamista on kuitenkin vielä tarkistettava Saimoun huone...

Ei saatana.

Tätä näkyä kukaan ei meinaa enää kestää. Saimoun huone on nimittäin yltympäriinsä veressä, ja lattialla keskellä makaavat ilmiselvästi kuolleena sekä Saimou että Mr. Off.

Jäljistä on pääteltävissä, että huoneessa on käyty brutaali tappelu, ja lähes kaksi kertaa Mr. Offin kokoinen Saimou on ilmeisesti riepoitellut Mr. Offia brutaalisti ympäri huonetta ja viiltänyt tälle valtaisat haavat molempiin ranteisiin. Off on kuitenkin onnistunut jollain tavalla puremaan Saimoun kaulavaltimon auki, ja lopputulos on se, että miehet makaavat päällekkäin keskellä lattiaa. Molemmat ovat vuotaneet kuiviin. Kukaan ei tiedä, mistä tämä järisyttävä tappelu on alkanut.

Ehkä se selviää miesten henkilökorteista? Yksi porukasta poimii ensin Saimoun kortin hänen taskustaan.

Siitä selviää, että Saimou oli...

► Näytä spoileri

Ei jumalauta, onko täällä kohta jäljellä enää yhtään tervettä painijaa? Ja millä ihmeen kriteerillä Shlak edes oli terve? No, enää ei auta muuta kuin tutkia Mr. Offin henkilökortti. Siinä lukee, että Mr. Off oli...

► Näytä spoileri

MITÄ?!

Porukka menee täysin villiksi tajutessaan, että yksi porukkaa riivannut kulkutaudin levittäjä on kuollut! Ehkä heillä on sittenkin toivoa säilyä hengissä! Riemu siivittää heidät takaisin areenan aukiolle, jossa odottaa jo kahdelta edelliseltä aamulta tuttu lappu.

"Enska on terve", siinä lukee.

Nyt on PÄIVÄ. Hengissä olevia äänestyskelpoisia on 10, joten lynkkaukseen tarvitaan 6 ääntä. Jos kukaan ei saa vaadittua äänimäärä, ketään ei lynkata. Aikaa äänestää ja keskustella perjantaihin klo 12 saakka.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

PeeTseta
Main eventer

Tämä näky vetää sanattomaksi. Johonkin vedän rajani. Tämä ei olisi hyvää televisiota. Uskonnollisena miehenä tämä julmuus tuntuu pahalta. On kuitenkin selvää, että J00naksen tapaus on erillinen näistä kahdesta muusta. Ellei sitten tämä ole se mitä meille halutaan uskotella. Nämä laput kyllä edelleen kummastuttavat. Nyt kun niitä on tullut kolmena yönä peräkkäin, alan taas kallistua sille kannalle, että Enska onkin sairastunut. Ellei tämä ole sittenkin ovela juoni ja hän onkin terve. Olen harvoin sanaton. Kertokaa te, mitä ajattelette.
Last.fm
Youtube

Merovingi
Midcarder

Viesti Kirjoittaja Merovingi »

MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?! TÄMÄ ON SAATANA KAMALAMPAA KUIN VINCE RUSSON BUUKKAUS JA DONALD TRUMPIN POLITIIKKA!

VITTU NYT ON PAREMPI TULLA SELITYSTÄ MITÄ TÄMÄ TOUHU ON

saunassa tuijottaa
Midcarder

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Sattuu syväll kaniiseen sieluun kun aitoia legendoja kaatuu. Huvä on tietää,e ttä kuit3nkin yksi syöpäläisryokale meni mukana. Lepätkää rauhassa.

Olin eilen hiljaicempana koska olen syvästi järkyttynyt poismenoista.

Nyt kääntäisin katzeeni kuitenkin KANAn!
Mithen voi olla imhinen ja siipielämä samanaikaisesti? Miksi päivästä toisiin sekoitetaan pakkaa etunenässä? Hyötyäkö sekasorto sinua ja sairaita tovereitasi? Minulla saattaisi olla röyhyteltäviä laukuissaan mutta en ala kyllä saaastaintuneiden kanssa jakamaan
liimaa pääsi viemäriin

FDR
Upper Midcarder

Viesti Kirjoittaja FDR »

Aivan USKOMATONTA! VERISIN VERITYÖ VERITÖIDEN HISTORIALLA! KOLME YHDEN HINNALLA! AIVAN BRUTAALIA!

TÄSSÄ ON KYLLÄ KANA KYNITTÄVÄNÄ

PeeTseta
Main eventer

Hei, sain just yhden villin idean just nyt. Koska meiltä kaatuu porukkaa kuin pipoa ja meidän olis syytä saada kaikki sairastuneet terminoitua, voisimme koota jonkun taulukon siitä, mitä tiedetään kaikista täällä. Osa on ollut aika hiljaa ja sen ymmärrän, onhan tää aika julmaa menoa. Mutta me selvitään tästä, jos ajatellaan laatikon ulkopuolelta.

1. Enska on joko sairas tai terve. Selvää on, että joku on kiintynyt Enskaan
2. Kana ja Lost Hardy Boy vaihtavat mielipidettän säännöllisesti
3. Saunassa tuijottaa vaikuttaa hämmentyneeltä tilanteeseen, mutta on myös todella kiukkuinen
4. Merovingi oli koko eilisen päivän hiljaa, mutta hänellä on selvästi jotain ongelmia
5. Wanhus, Helsing, Tom Killer ja FDR eivät ole jättäneet selkeitä muistijälkiä, vaikka ovatkin olleet ajoittain äänessä

Minä puolestani, myönnän olleeni innostunut siitä mitä Los Pebbelsille tapahtui ja myönnän rakastavani draamaa, varsinkin jos sillä tehdään rahaa. Mutta en iloinnut kuolemasta, vaan iloitsin siitä miltä kohtaus näytti. Se iski omaan taiteelliseen hermooni. Nämä ovat toki vain omia ajatuksiani. Vaihdellaan ajatuksia, koska meidän on parempi lynkata tappaja tänään, ennen kuin hän lynkkaa meidät.
Last.fm
Youtube

Kana
Main eventer

Viime oli SUURENMOINEN!

...en ole varma mitä yöllä edes tapahtui, mutta sen tiedän, että jotain tapahtui! Ihan kuin olisin käynyt matkalla mieleni syövereissä ja löytänyt sieltä vastauksen universumin suurimpiin kysymyksiin! Enkä ainoastaan vastauksia, vaan löysin myös itseni! Tai ainakin itseni! PZ, minä rakastan sinua, tuo on suorastaan täydellinen idea! Kootaan kaikki yhteen ja pidetään juhlat!

Huh.

1. Enska lienee terve, koska sitä on toitotettu täältä niin useaan otteeseen. Jos lapun kirjoittaja on kuitenkin yksi meistä, olisi kiinnostava tietää, miksi kyseinen rustailija on niin kiintynyt pelkästään Enskaan. Vai onko?

2. En ole vaihtanut mielipidettäni, olen vain ollut vailla vastauksia... ja vailla jotain muutakin. Nyt olen kuitenkin läsnä ja koska tunnen, että aikani on lopussa, haluaisin ilmoittaa, että olin näkevinäni yöllä LHB:n hiippailemassa, mutta hän katosi kuin tuhka tuuleen. Hän salaa jotain, olen siitä varma.

3. Saunassa on varsin erikoinen persoona, mutta siihen se tässä kohtaa jääkin.

4. Olen ollut nyt kahtena peräkkäisenä päivänä lynkkaamassa meistä niitä hiljaisimpia, mutta koska sekä J00nas että Inkfish olivat terveitä, en tiedä, mitä ajatella Merovingistä.
Russon kana:
600 g voita
2 hl vehnäjauhoja
2½ hl korppujauhoja
10 rkl valkopippuria
2 kpl strutsinmunaa

Tom_Killer89
Midcarder

Huh huh mikä kama verilöyly onkaan ollut viime yönä, tämä on pahempaa jälkeä kuin silloin kun palkkasin Terryn ja Ericin se vasta oli rumaa hyh. Saunassa tuijottaa on selvästi kovin aggressiivinen sekä myös FDR vaikuttaa kimpaantuneelta. En siltikään luota Kanaan tai PeeTsetaan molemmat ovat kummia tapauksia. Pohtiminen on hyvästä sillä voimme ehkä selvittää sairastuneet tahi tappajan.

Merovingi
Midcarder

Viesti Kirjoittaja Merovingi »

Löysin tästä kirotusta paikasta Diet Spritea. Se saa minut unohtamaan Vince Russon ja sen majavahampaisen mulkun Kevin Dunnin hetkeksi.

Enska lienee varmasti terve, kun sitä on niin monta kertaa jankattu. En ymmärrä miksi häntä kukaan enää epäilee ja jokainen hänen epäilijänsä saa minut nostamaan kulmakarvojani.

Sen sijaan ihmettelen Wanhusta, sillä hän on ollut aika hiljaa. Mikä hän on miehiään? Ymmärrän enemmän saunassa tuijottaa kaltaisia räyhääjiä kuin hiljaisia hissukoita, jotka piilottelevat varjoissa kuin käärmeet.

Helsing#65
Main eventer

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Minä en kyllä enää ihan usko, että Enska olisi terve! Tai ehkä hän on terve, mutta jotain epäilyttävää hänessä kyllä on! Hänhän ehdotti eilen, että kaikki vetäytyisivät omiin oloihinsa. Ehkä hän juuri halusi kaikki meidät erilleen toisistamme, jotta pääsisi sitten repimään J00naksen kappaleiksi! Ja nuo laputkin. Mitä jos mies itse jättää niitä huijatakseen meitä kaikkia?

Ymmärrän, että on helppoa ajatella heti Enskan olevan liian ilmiselvä vaihtoehto ollakseen oikeasti syyllinen noiden lappujen takia, mutta ehkä sitä hän juuri haluaakin meidän ajattelevan. Nyt jos koskaan teidän kannattaisi edes hetken kuunnella minua!

Sanoin viimeksi, että en halua ketään lynkata ilman vankkoja todisteita, mutta nyt kyllä lakimiehen nenäni haistaa vahvasti mätää ja uskon, että Enskasta pitäisi päästä eroon. Hän pelottaa minua, pojat!
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Wanhus
Main eventer

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Helsingin kanssa samaa mieltä, Enskassa on jotain epäilyttävää. Mies voi olla terve, mutta ei nuo kuolemat ole taudin aiheuttamia!

Tämä murhaaja olisi syytä saada kiinni. Sairaudesta voi parantua, mutta jos henki riistetään, niin sitä ei saa enää takaisin. Vai voiko olla, että taudin oireena on tuollaiset eläimelliset teot?
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

FDR
Upper Midcarder

Viesti Kirjoittaja FDR »

Tom_Killer89, sinä itsekäs mulkku! Totta kai olen kimpaantunut VERISIMPIEN VERITÖIDEN tapahtuessa AIVAN NAAMOJEMME EDESSÄ!

Enskan laput ovat hyvin HÄMMENTÄVIÄ! Tuntuu kuin niillä yritetään viestiä jotain omituista. Enska on terve, mutta onko hänen PÄÄNSÄ terve? Muistakaa että laput ovat ilmestyneet VERITÖIDEN JÄLKEEN!

Kana
Main eventer

En tiedä, mitä näin, mutta tiedän, mitä en nähnyt!

ÄÄNI: LHB
Russon kana:
600 g voita
2 hl vehnäjauhoja
2½ hl korppujauhoja
10 rkl valkopippuria
2 kpl strutsinmunaa

Vastaa Viestiin